Aurelium, uw strategische IT-partner in digitale transformatie, biedt u nu ook Managed Services aan! Door het beheer van uw IT uit te besteden aan onze experts kunnen uw medewerkers altijd en overal veilig en efficiënt werken. Met onze Managed Services dragen we onze missie onverminderd uit: technologie omzetten in concrete oplossingen die bijdragen aan het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen.

Keuze uit verschillende modules en 3 Serviceniveaus

U kan kiezen uit verschillende Managed Services zoals Firewall, Desktop, Identity, Server...

Onderliggend kan u kiezen voor 3 serviceniveaus - Essential, Advanced en Premium – al dan niet aangevuld met enkele optionele diensten.

Managed Desktop

Voor een vlekkeloos functionerend computerpark

Managed Firewall

Om het verkeer op uw bedrijfsnetwerk volledig te beheren

Managed Identity

Om veilig in te loggen op al uw bedrijfsapplicaties

Managed Server

Om de ruggengraat van uw bedrijfsnetwerk te beschermen

Managed Switch

Voor een veilige en stabiele verbinding tussen uw toestellen

Managed Wireless

Voor een snelle en veilige WiFi-verbinding



Contacteer ons voor meer info

 

Uw technische ondersteuning 

Bij de modules waarop u intekent, kiest u een onderliggend serviceniveau. Zo bepaalt u welke ondersteuning u wenst bij uw Managed Services.

ESSENTIAL

Essential Managed Services is het voordeligste servicecontract van Aurelium. Het contract staat voor een eenvoudige samenwerking waarbij u de noodzakelijke ondersteuning krijgt om een kwalitatieve dienstverlening te garanderen. 

ADVANCED

Advanced Managed Services is ons aanbevolen pakket en biedt u een uitgebreider en dus hoger serviceniveau aan. Dit serviceniveau biedt de nodige ondersteuning zodat we u als volwaardige IT-partner kunnen ondersteunen

PREMIUM

Onze Premium Managed Services staan voor het ultieme, proactieve IT-beheer. Zo kunnen we onze rol als strategische en proactieve partner maximaal uitspelen.

 

 

Essential

Advanced

Premium

Contactpersoon

Adviseur of ervaren IT-manager die u strategisch ondersteunt.

Customer Advisor

Shared ICT Manager

Shared ICT Manager

IT-meetings

Meetings waarin uw huidige IT-omgeving en toekomstige projecten besproken worden.

Optie 2 4

Dedicated engineers

Vaste system engineers die volledig vertrouwd zijn met uw IT-omgeving.

x 1 2

ServiceDesk

U aanspreekpunt voor al uw technische vragen.

8u tot 18u 8u tot 18u 6u tot 20u

Consults

Advies- of trainingssessies met een van onze specialisten.

x Optie 4

Rapportage

Regelmatige rapportage over uw IT-omgeving. 

x Standaard Uitgebreid

Fastlane

Altijd voorrang bij de ServiceDesk voor uw technische problemen.

x x v

Mogelijke extra opties 

1 5 4

Ons team van specialisten staat klaar om u te helpen bij het beheren van uw complexe IT-systemen en om u te voorzien van de nieuwste technologieën en expertise. 

Neem contact met ons op voor meer informatie over hoe onze Managed IT services uw bedrijf kunnen helpen groeien.

Contacteer ons