Aurelium, uw strategische IT-partner in digitale transformatie, biedt u nu ook Managed Services aan! Door het beheer van uw IT uit te besteden aan onze experts kunnen uw medewerkers altijd en overal veilig en efficiënt werken. Met onze Managed Services dragen we onze missie onverminderd uit: technologie omzetten in concrete oplossingen die bijdragen aan het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen.
Keuze uit verschillende modules en 3 Serviceniveaus
U kan kiezen uit verschillende Managed Services zoals Firewall, Desktop, Identity, Server...
Onderliggend kan u kiezen voor 3 serviceniveaus - Essential, Advanced en Premium – al dan niet aangevuld met enkele optionele diensten.
Uw technische ondersteuning
Bij de modules waarop u intekent, kiest u een onderliggend serviceniveau. Zo bepaalt u welke ondersteuning u wenst bij uw Managed Services.
Essential |
Advanced |
Premium |
|
---|---|---|---|
Contactpersoon Adviseur of ervaren IT-manager die u strategisch ondersteunt. |
Customer Advisor |
Shared ICT Manager |
Shared ICT Manager |
IT-meetings Meetings waarin uw huidige IT-omgeving en toekomstige projecten besproken worden. |
Optie | 2 | 4 |
Dedicated engineers Vaste system engineers die volledig vertrouwd zijn met uw IT-omgeving. |
x | 1 | 2 |
ServiceDesk U aanspreekpunt voor al uw technische vragen. |
8u tot 18u | 8u tot 18u | 6u tot 20u |
Consults Advies- of trainingssessies met een van onze specialisten. |
x | Optie | 4 |
Rapportage Regelmatige rapportage over uw IT-omgeving. |
x | Standaard | Uitgebreid |
Fastlane Altijd voorrang bij de ServiceDesk voor uw technische problemen. |
x | x | v |
Mogelijke extra opties |
1 | 5 | 4 |
Ons team van specialisten staat klaar om u te helpen bij het beheren van uw complexe IT-systemen en om u te voorzien van de nieuwste technologieën en expertise.
Neem contact met ons op voor meer informatie over hoe onze Managed IT services uw bedrijf kunnen helpen groeien.