7 Nov 2018
Kris Heyvaert

Bedrijfsdata die verspreid staat op onveilige online omgevingen, een zoektocht naar de laatste versie van een specifiek bestand of een chaotische communicatie en samenwerking. De kans is groot dat u binnen uw MKB al te maken kreeg met dergelijke problemen en ze een efficiënte werking van uw bedrijf tegenhouden.

Net daarom ontwikkelde Aurelium het gebruiksklare Aurelium SharePoint. Een moderne werkplek op maat gemaakt voor uw MKB om efficiënter en veiliger samen te werken. Maar wat houdt het gebruik van SharePoint binnen uw MKB juist in en waarin verschilt Aurelium SharePoint met vergelijkbare platformen? We leggen het u met veel plezier even uit.

Voordelen van SharePoint voor uw MKB

Wanneer u kiest voor SharePoint, heeft u één centraal portaal voor al uw document management, interne communicatie en andere tools. Het platform biedt tal van voordelen voor uw MKB:

  • Één login: u heeft onmiddellijk toegang tot al uw bestanden met één centrale login.
  • Veiligheid: alle bestanden worden verzameld op het platform en u bepaalt zelf eenvoudig wie er toegang heeft tot welk bestand. Op deze manier wordt de veiligheid van uw bestanden verzekert.
  • Communicatie: SharePoint stimuleert efficiënt samenwerken en een vlotte interne communicatie.
  • Cloud based: al uw bedrijfsdata wordt verzameld in een veilige cloud omgeving van Microsoft.
  • Connectiviteit: iedereen binnen uw MKB kan vanop om het even welk toestel op gelijk welke locatie werken aan bestanden.
  • Continuïteit: updates en back-ups worden automatisch uitgevoerd binnen het SharePoint platform.

Waar Aurelium het verschil maakt

Nu vraagt u zich waarschijnlijk af in welke mate de gebruiksklare Aurelium SharePoint verschilt van andere SharePoint-platformen. Wel, we ontwikkelden onze SharePoint speciaal voor MKB's nadat we een diepgaande analyse maakten van de specifieke behoeften binnen dergelijke bedrijven. Die analyse toetsten we dan aan de best practices en zo kwamen we uit op het standaardpakket van Aurelium SharePoint. Het platform kan naar wens gepersonaliseerd en uitgebreid worden.

Daarnaast betaalt u helemaal niets voor de ontwikkeling en uitwerking van uw Aurelium SharePoint-omgeving, enkel voor de installatie en eventuele uitbreidingen. Zo heeft u toch een geweldig rendement zonder een grote investering te doen.

Tot slot stellen we zowel tijdens als na de overgang een vaste specialist te uwer beschikking die u zal bijstaan bij alle problemen, vragen, user trainings, etc. Al onze specialisten beschikken niet enkel over een uitgebreide kennis van SharePoint, maar hebben ook een stevige kennis van MKB's. U hoeft u dus geen zorgen te maken, uw MKB is bij Aurelium in goede handen.

Bent u geïnteresseerd en bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden van SharePoint binnen uw MKB? Volg dan gratis een infosessie!

New call-to-action